Featured

Ne işiniz var abi burda

 

 

Advertisements

Kırmızı başlıklar

Senin ellerin neden bu kadar büyük dediğimde “belini daha iyi kavrayabilmek için” de.

Senin ağzın neden bu kadar büyük dediğimde “seni daha iyi öpebilmek için” de.

Demiceksin biliyorum. Yoksun.

Kuruyorum böyle bazen. Çünkü saat 05.17de sadece hayal kurulur. Bi de hayal kırılır. Ama ben kırmam. Sen iyi bilirsin kırma, yıkma işlerini.

Tam duygusala bağlıcam birden bi varoluş sancısı vuku buluyo. Bak bak bak ben aslında deyimler ve atasözleri sözlüğüyüm. Sakla samanı gelir zamanı.

Şey varoluş sancısı diyodum. Bana öyle düz gelmiyo bu sancı. Sağolsun böğrüme saplanıp endişe ve korkuyla birlikte çarpıntı yapıyo. Düz düşünsem ona okeyim, içinde panik olunca sıçırıyo. Ama çıkıcam o düze. Az kaldı biçızzz.

Yakın zamanda halledebilmek umuduyla xoxo

Durum değerlendirmesi

İçim çok sıkılıyo ama nasıl sıkılıyo. Allah kahretsin doktor onaylı majör depresyon sahibi olmamı. He anksiyetesi de promosyon tabii. Amına koyim. Kodumun şansı bi bize uğramıyo.

Offfffff bugün geziyorum sokaklarda. Nasıl bunaltıyo görmen lazım wordy. Sanki her şey üstüme üstüme geliyo. Mutlu değilim ama artık mutlu olmak istiyorum. Çok mu zor anasını satayım olan nasıl oluyo ya sikerimmmmm.

Sıçtığımın bebesi de yazmıyo. Finallere kalmış on gün. Sıcak bunaltmaları bi yandan.

Rica ediyorum beni bi sal dünya. 22 yaşında hem ergenliğimin tavanında hem de olgunluğumun doruklarındayım. Evet bu mümkün.

Sanırım kurstan 15 yaşında bi çocuk bana aşık oldu. Allahım ne kadar kötüyüm. O kadar bebek bi insan ki sohbet edip değer verdiğimi belli ederken farklı anladı sanırım. Daha bugün son derse girmicem ben dediğimde beni bırakacak mısın diyip ağzını büküyo üzgün üzgün.

Elin 27 yaşındaki adamlarını aşık edemeyip 15 yaşındakileri etkiliyorum. ABİ NEEEE BU LANET ÜSTÜMDEKİ.

Tamam kimse gelmesin, yazmasın bari iç sıkıntım geçsin 4 gün oldu geçmedi.

Aha depresyon yine tekrarladı diyorum hep böyle olunca ama geçiyo bi şekilde. O yüzden bu seferde geçecek. Tekrarlama falan yok keserim çükünü. Bye amk

Duygusallıktan başım dönüyo.

Senin bana sevgilim demen; bir arının kocaman bahçedeki tüm çiçeklerin ballarına tek başına sahip olmasından daha çok mutlu edecek beni

Senin bana sevgilim demen; sakat bi atın bi şekilde hayata döndürülüp mutluluktan depar atmasından daha büyük mutlu edecek beni

Senin bana sevgilim demen; bir daha meyve vermez denilen ağacın herkese ve her şeye inat baharda tekrar çiçek açıp meyve vermesinden daha fazla mutlu edecek beni

Senin bana sevgilim deme ihtimalin bile çok güzel.

Üzen bi anı

Sana şey demiştim hatırlıyo musun “boynunda bebek kokunun durduğuna eminim hala”

Hala eminim.

Özlemek bazen hiç olmamışlık gibi. Hiç yaşamamışsın hiç tanışmamışsın ama içinde nedendir bilinmez bi sızı var. Sanki sigaran bitmiş de yoksunluğunu çekiyorsun. Özledim.

Bana yine “canım benim” demeni umuyorum iyi geceler huphuzurlu bi gece olsun.

Yazacak mısın bana? Yazacak mısın? Yazmanı o kadar içten istiyorum ki keşke yazsan. Çünkü ben yazamam biliyorsun. Ben o lanet ilk adımı atamam.

Ben ilk adımı atamam ama yazdığında da hiçbi şeyi içimde tutamam. Sadece ben başlatamam işte. Ama sana seni nasıl sevdiğimi saatlerce anlatırım. Sana bende neler hissettirdiğini anlatırım. Sana ilk sevgilimi ben derim. En çok seven taraf ben olurum. En çok nasılsını ben sorarım. En çok dikkat et terleme üşütürsünü ben söylerim. Bi de biliyo musun ellerini de en güzel ben severim. Fakat. Sadece başlatamam işte.

O yüzden sen bana yaz bi an önce.

Canım. Bugün seni özleyerek uyandım. Yoo. Aslında huzursuz uyandım. Ama sonra aklıma sen geldin. Ara ara. Gün içinde.

Aklıma geldiğin zaman, ben de senin aklına geliyomuşum gibi hissediyorum. Manasız bi his değil bu. Kuvvetli epey. Epey lafını da senden çaldım. Bayağı yazmak yerine baya yazmalardan bıktığım için çaldım kızma. Aslında bunu duysan sevinirsen sen. Kelimelerle aran iyidir. Bana bi şey kattığın için mutlu olursun.

Ne diyordum. Düşündüğüm zaman seni diyorum, sanki sen de beni düşünüyosun. Bi yerde hiç dikkat edilmeyecek bi şey görüp ona dikkat ettiğim zaman gün içinde illaki onu başka bi yerde karşıma çıkıyo. O zaman diyorum ki hislerim kuvvetli ve onu düşündüğümü de hissediyodur.

Mesela şu an çarşamba gecesi. Yarın perşembe olacak. Daha iki iş günü daha var. Muhtemelen huysuzsundur. Uyumuşsundur erkenden. Sevmezsin çalışmayı. Bıktın biliyorum o şehirlerden. Keşke gelsen ankaraya.

Bi de ankara demişken yakında ankarada arkadaşlarınla buluşma ayarlayacağını söylemiştin ya mentionla, bu da geliyor aklıma belki diyorum gelince bana yazar görmek ister. Bilmiyorum.

Bu hislilik hali öyle temelsiz değil. Seni gerçekten unutmuştum. Seni umursamıyodum. Sadece iki gündür ara ara aklımdasın. Sonra sen yazmadan bir gün önce okuduğum burç sitesini açtım yine “bu hafta beklenmedik biri yazacak ama önce sorunları aşmalısınız” diyodu. Bilmiyorum.

Merhaba wordy. Aşırı mutluluğum sadece bir hafta sürecekmiş ne kadar acı. İnsan böyle şeyleri önceden görmeli ve bu işlere hiç kalkışmamalı aslında. Ne kadar güzel olurdu on gün öncesine dönebilsem. İçimdeki salak boşlukla bi şeyler yapmaya çalışmak bile zor geliyo. Beni aşırı yoruyo sadece yatmak istiyorum. Biraz da laf sokmak. Yapamam ama. İçimdeki boşluk canımı çok yakıyo. Ben acaba başına bi şey mi geldi diye düşünüp ağlarken onun mesajlarıma asla dönmeyip birden tweet atmaya başlaması üstüne üstlük “aşık olduğun insanın adının her yerde karşına çıkıyomuş gibi olması” tarzı bişiler yazması beni çok çok çok yaraladı. Bi de o kadar fazla tweet attı ki günlerdir bişiler yazmamanın acısını çıkardı resmen, günlerdir taslak kısmına kaydettiğine eminim bunları. Bunu demek isteyeceğim son kişisin şu anda ama acı çek gerçekten bunu hakediyosun. Sorunlardan kaçarak kurtulan insanlardan her zaman nefret ettiğim gibi gün gelecek senden de etcem. Sadece hala olayın şokundayım, olay hala çok sıcak. Biraz daha soğusun biraz daha.

Mesela çarşamba günü bana “yemek yemeyi ihmal etmiyorsun değil mi aç aç dolaşma” diyip cuma günü konuşmayı kesmek için nasıl bi açıklaman olabilir ki. O kadar sıcakkanlı ve bebek gibi yaklaştın ki sana kapılmamak elimde değildi. Herkese ve her şeye inat ben böyle biri olmıcam kimsenin benim yüzümden acı çekmesine elimden geldiğince izin vermicem. Genel olarak fazlasıyla kırgın ve kızgınım. Zihnimi toparlayamıyorum. Sınavlarıma üç gün kaldı. Hala gram bi fikrim yok hiçbi ders hakkında. Hepsinin suçlusu sensin. Of.

Ben hala sana canımcanımcanım demek istiyorum.